Saturday 25 May 2013

Vitamin saya:Hanya dari Shaklee

Assalamualaikum... Ucapan salam sy buat semua.. senyum2 selalu semoga jiwa, hati, diri dan perasaan kita pon senyum2 dan sporting dengan kita. Mahu terus gembira? Gembirakan diri kita sendiri.. Abaikan segala gangguan.. In shaa ALLAH..semuanya selamat.Amin.
Senyum-senyum selalu...

Orait. Bercakap pasal vitamin saya, saya mengamalkan beberapa jens vitamin untuk kesihatan diri sendiri dan si manja saya. Syukur, dengan anugerah ini, saya terbuka hati untuk mencari sesuatu yang berkhasiat, dan akhirnya dipertemukan dengan Shaklee.

Set Kesihatan Keluarga-Untuk kesihatan yang menyeluruh.

Sangat seronok menjadi ahli keluarga Shaklee. Selain memperoleh manfaat untuk diri sendiri, saya juga dapat berkongsi manfaatnya dengan orang lain, malah setiap bulan pihak Shaklee akan menghantar cek kepada saya. Berbaloi dengan segala usaha saya ;)
Marilah sama-sama merasai keseronokan menjadi sebahagan daripada keluarga shaklee..

Untuk sebarang pertanyaan bolehlah kiranya anda menghubungi saya melalui salah satu daripada cara di bawah yang mudah dengan anda.
1- Pm saya di facebook personal saya: Taman Rashidah Utama (eda_sidekamat@yahoo.com)
2- Sms/call/wassap saya ditalian 017-6120160.
3-Kalau nk pergi beli sendiri boleh guna id saya: Shaklee ID:931022




No comments:

Post a Comment