Monday 10 June 2013

Collagen Powder

Shaklee Collagen Powder
*********************

Merupakan supplement/makanan tambahan yang unggul, mengandungi 4,000 mg Kolagen RSS (Sisik Ikan Merah) proprietari, sejenis kolagen tulen dan bermutu tinggi yang disekstrak dari sisik ikan merah. Kolagen shaklee adalah sangat rendah dalam berat molekul. sekitar 1,000 Dalton amat mudah diserap oleh tubuh dan membantu meningkatkan sintesis kolagen pada lapisan dermis dengan berkesan.
Tujuh ramuan utama termsuk ekstrak biji Camelia Japonica, kolagen ikan, ekstrak kekerang, Lactobacillus acidophilus, vitamin C dan Vitamin B, digabungkan untuk mempertingkatkan keberkesanan kolagen RSS dan menyokong kecantikan anda dari dalam ke luar.

Shaklee Collagen Powder

Kolagen yang lasak dan mudah diserap


Manfaat Utama
*************

  • Memperlahankan proses penuaan.
Apabila semakin meningkat usia, tubuh kita menghasilkan semakin kurang dan semakin kurang kolagen, mengakibatkan lebih banyak kedutan dan garis halus, disamping kulit yang semakin kendur. Walau bagaimanapun, umur bukanlah hanya satu faktor yang menyebabkan kekurangan penghasilan kolagen dalam tubuh kita. Kerosakan kolagen juga boleh disebabkan oleh faktor luaran seperti sinaratan matahari, radikel bebas di udara, air dan nutrisi, merokok dan lain-lain. Justeru, Shaklee Collagen Powder mampu membantu kulit kita mengekalkan elastisiti semulajadi dan memperlahankan proses kedutan.

  • Tampak lebih muda.
  1. Serbuk Kolagen Shaklee juga bermanfaat dalam membantu menguatkan rambut dan merangsang pertumbuhan semula anak-anak rambut baru.
  2. Kuku akan menjadi lebih kuat, bintik putih akan hilang, dan pangkal kuku akakn mengekalkan warna yang sihat.
  3. Kulita akan kurang kering dan elastisiti akan bertambah baik. Kulit juga akan sembuh dengan cepat dan ini akan membantu mengurangkan parut.
  • Rasa lebih muda
  1. Kolagen adalah sama penting untuk tulang seperti jga tulang perukan kalsium. Kolagen membantu menguatkan tulang dan mengurangkan kemungkinannya menjadi rapuh.
  2. Kolagen juga membantu mengurangkan kesakitan dan geseran di sendi-sendi.
  3. Baik untuk mata. Kornea memerlukan kolagen dan ianya membantu mengekalkan otot mata supaya tetap anjal. 
  4. Memastikan otak sentiasa sihat. Sel glya membekalkan nutrisi kepada otak dan ini disokong oleh kolagen. Adalah penting untuk menentukan otak anda untuk mendapat manfaat kolagen agar minda anda tetap berkeadaan baik walaupun semakin meningkat usia.
Berminat untuk mendapatkan shaklee collagen powder?
hubungi saya: shidah 017-6120160 call/sms/wassap
loveqayyim@gmail.com

No comments:

Post a Comment