Friday 7 June 2013

kurus dengan cara sihat dan selamat

Kurus!!!! Ramping!!!! Slim!!!!!

Badan yang ramping memang menjadi idaman semua orang. Bukan sahaja wanita, lelaki pon mahu badan yang boleh kita katakan sempurna. Anak dara dan isteri lebih-lebih lagi.. Haruslah. Ramping bukan sahaja cantik malah sihat. Nak bergerak pon senang. Nak berfesyen pon senang.

Bagi anda yang gemarkan makan makanan berlemak, haruslah amalkan sesuatu yang boleh detox kembali lemak dari dalam badan. Rasa di lidah memanglah sedap. Tapi bila dah masuk ke dalam perut, akan mengundang pelbagai penyakit. Vitamin shaklee ada menyediakan pelbagai vitamin yang sesuai untuk semua golongan.
                                                                                                                                                                                            1-Lecithin bertindak untuk mengimulisasikan lemak. Justeru bila kita makan makanan berlemak, ambil Lecithin, maka lemak-lamak tadi akan diperangkap dalam molekul lecithin.

Alfalfa+Lecithin-set kurus bajet. Harga mampu milik.
2-Alfalfa bertindak menyingkirkan lemak dari badan. Ambil bersama Lecithin, setelah Lecithin mengikis lemak-lemak tersebut, Alfalfa akan menghalau lemak-lemak tersebut keluar! syokkan..











Set lengkap mengikut ketebalan poket anda..wink!wink!
Macam kita memasak, gulai ke, kari ke, rendang ke, mesti ada step2 diakan? Untuk pastikan rasa masakan kita tu sedap dan menjadi. Macam tu juga proses penurunan berat badan ni. Haruslah ada step yang lengkap untuk memastikan tindakannya lebih umphh dan cepat.

Anda pasti berpuas hati selepas mendapatkan set penurunan berat badan ni. Kalau berat x turun mendadak pon, inci pasti berkurangan. Sikit0sikit pon dah bagus sangat sebab ni bukan ubat. Tp vitamin yang bertindak secara perlahan dan lembut. Tak bolehah secara mendadak, nanti terkejut badan, hal lain plak timbul.

Apapon, semuanya bergantung kepada penerimaan badan jugak. Ada yang cepat, ada yang lambat. Yang penting, jangan sesekali berputus asa!!!


Set kurus 1
 Berminat nak mendapatkan set penurunan berat badan anda?
hubungi saya:~
sms/wassap:~017-6120160-shidah
fb: Taman Rashidah Utama
Set kurus 2

No comments:

Post a Comment