Monday 10 June 2013

Khasiat Meal shakes Shaklee

Meal Shake Shaklee Hidangan Nutrisi Lengkap untuk semua golongan.
************************************************************
Meal shake dari shaklee merupakan hidangan lengkap bernutrisi dan asid amino yang mudah diserap oleh badan dan bertukar kepada tenaga untuk kegunaan seharian. Diperbuat daripada bahan semulajadi, buah-buahan, sayur-sayuran, kacang soya, lactalbumin (sejenis susu) dan lain2. Lactalbumin adalah bahan terbaik dan mengandungi organisma protein yang sangat berkualiti dan mudah diserap ke dalam tubuh dari peringkat bayi sehingga dewasa. Kebiasaannya ia mengandungi pelbagai nutrisi seperti immunoglobulin, lactoferrin,bacteriolysin dan sebagainya.

Meal shakes shaklee dihasilkan untuk semua golongan. Bayi (1 tahun ke atas), pelajar, kanak-kanak yang sedang membesar, ibu mengandung, para atlet, pengamal sayuran (vegetarian), individu yang sakit, individu yang sibuk bekerja, atau individu yang gemar mengambil makanan segera. Jika anda mencari sajian sarapan pagi yang penuh berkhasiat, Meal shakes shaklee merupakan pilihan bijak.

Rita Rudaini artis terkenal tanah air juga memilih Meal shake Shaklee dalam usaha beliau meningkatkan selera makan anak-anaknya. Gambar credit to Noorjihan Zainal Abidin
Manfaat utama Meal shakes shaklee
*******************************

  • Nutrisi lengkap - Menyediakan 24 jenis vitamin, mineral dan zat perlu. Kekurangan pengambilan zat boleh menyukarkan kadar serapan vitamin dan mineral oleh tubuh kita. Meal shake turut mengandungi lesitin soya yang bekerjasama dengan vitamin larut lemak. 
  • Pembekal nutrisi kepada tubuh - Kaya dengan protein (tidak mengandungi laktosa), membantu pembinaan sel-sel kulit,kuku,rambut,organ,darah,sistem imun dan lain-lain.
  • Membantu tumbesaran - Mengandungi asid folik, biotin, kaya dengan kalsium dan magnesium yang diperlukan untuk membina tulang dan sel-sel untuk proses tumbesaran.
  • Anti-oksida - Mengandungi vitamin A,C,E,zink,selenium yang merupakan agen anti-oksida yang bertindak melawan jangkitan dan melambatkan proses penuaan.
  • Mengambalikan seri wajah - Mengandungi vitamin B yang lengkap, zat besi dan copper yang cukup untuk membina sel-sel darah merah yang sihat,sekaligus memberikan kompleksi wajah/kulit yang cantik.
  • Detoksifikasi - Kaya dengan serat larut untuk membantu membuang lemak berlebihan dan sisa buangan dari perut dan usus.
  • Rasa yang sedap - Minuman yang lazat untuk diambil bersama fruktos semulajadi; penggantian segera terhadap kekurangan viamin, mineral dan juga tenaga. Tidak mengandungi sebarang pewarna dan gula tiruan. Lazat untuk dinikmati oleh semua golongan.
*Hanya 120 kalori setiap hidangan. Boleh dicampur/dikisar bersama buah-buahan, Shaklee Energizing Soy Protein (ESP), atau apa jua jenis minuman kegemaran.

Anda pon mahu mendapatkan sajian sarapan yang berkhasiat ini?
hubungi saya: shidah - 017-6120160
lawati page saya di facebook : Love Qayyim Love Vitamins




No comments:

Post a Comment